Fandom

Wiki BlazBlue

Accueil

6pages sur
ce wiki
Ajouter une page
Discussion0 Partager

Bienvenue sur BlazBlue Wiki !

Ce Wiki parlera de tout ce qui touche à l'univers de BlazBlue. Ainsi, nous évoquerons le jeu, ses mécanismes et ses subtilités mais aussi une grande partie sur l'histoire du jeu.

  • Personnages jouables et non jouables
    Aller à Personnages
  • Série de Jeu et Dérivés (Spin-offs)
    Aller à Séries du jeu
  • Médias liés
    Aller à Médias liés
  • Wallpapers
    Aller à Categorie:Wallpapers
  • BlazBlue Fanon Wiki - Créez votre propre personnages !
    Aller à w:c:blazblue-fanon:BlazBlue Fanon Wiki
Nouvel Article
Pour écrire un nouvel article, il vous suffit juste d'écrire le sujet dans l'emplacement suivant
Pas sûr de savoir comment commencer ?
  • Trouvez plus d'information sur les Wiki et leur façon de fonctionner sur la page About.
  • Si vous êtes un nouvel utilisateur de Wiki, allez jeter un oeil sur le tutorial.
Chargement des données RSS...
Featured Article
Relius Clover is a genius alchemist known as the "Puppeteer". At some point before the start of BlazBlue: Calamity Trigger, he disappeared without a trace.

Relius is known and feared by Tsubaki Yayoi and Makoto Nanaya. He also seems to know and dislike Jubei of the Six Heroes. Carl, his son, hates him for taking Ada and his mother away. Carl spends a majority of his travels in pursuit of Relius. During Noel Vermillion's story in BlazBlue: Continuum Shift, Relius attempted to kidnap her in order to 'examine' her, and he seems to have gotten a hold of Arakune at the end of his respective story. He did not hesitate to attack his own son when confronted by him.

His experiments include the creation of Nox Nyctores named Deus Machina: Nirvana, which he harvested his daughter's body to create. He completed this project with help from Kokonoe of Sector Seven. His own puppet, the Fluctus Redacium: Ignis, was created from the body of his wife, Ignis, who is similar in appearance to Nirvana, although she has a red dress, blue, human-like eyes, a more slender head dress, a top hat instead of a bow, and hooked fingers.

Citations
Couillon, crétin, perdant, pervers!
Luna à Ragna
Quel personnage de „XBlaze Code: Embryo” possède le meilleur design de conception ?
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
2
 
3
 
1
 
0
 
0

Sur le réseau Fandom

Wiki au hasard